Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Wednesday, October 28, 2009

Convocation Day Part 5

Saya sudah grad! Yay! Yay!
Cepatlah dapat kerja..
Cepatlah dapat kerja..
Cepatlah kawin..eh???
Lambat lagi kot ;p


~Sahabat sampai mati~
Sayang bini org ni sgt2
Susah senang kita sama2 ok?


~Kakak & Adik~
Masa kecik2, belajar sama2,main sama2, gaduh sama2,
ketawa sama2, nangis sama2.
Dah besar, grad sama2. Wuhuhu..
Ntah2 nanti masa kawin pun sama2. Adehh..
Apa2 terjadi pun, aku sayang bangat ini budak.
Adik aku ni weh..ada ke kakak yg tak sayang adik??



Mereng kami sudah mari. Wahaha






Apa yang penting..kami dah..
MERDEKA!!!!!



Lepasni, misi tuk balas jasa mama ayah tercenta ;)

7 comments:

HEMY said...

cantek gambar last..aku sukeee

Penari.Gendut said...

Congratulations!

Yunus Badawi said...

Tahniah! Welcome to the real world.

Cantik baju masa graduasi tu - mcm pemakainya jugak hehehe

fiD said...

adik grad jugak??? wah bez la.. em, saye pon bakal grad ngan akak, sepupu 2 orang,, iAllah nex sem.. ohooh

:: p R i n c E s S _ N :: said...

muke ko sgttt epy wehhh....tserlah...

Erina Asmawani said...

Hemy:
Aku pun sukaaa pic last tu..credit to abg boya ;)

Alia:
Thanx :) happy u jenguk blog ni..

YB:
terima kasih..hehe..penat simpan baju ni semata2 nak pakai tuk konvo..tihihi

Fid:
Yup..adik akak amik plantation, 2 tahun je degree..tu pasal la grad sama.Waahh..tahun depan amik skrol..gudlak fid ;)

N:
Mmg sgt happy time ni yunk ;)

sweethOneY said...

sukanya tgk gmbr last..

betul2.. semua kakak sygkan adik dia kan :)









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015