Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Tuesday, October 20, 2009

What I want for my convo day??


(1)



(2)


(3)

Strictly NO


Yay! I'm so excited for tomorrow. Lalalala~



P/s: Still don't have convo heels yet.Tolong! Tolong!

13 comments:

Jard The Great said...

congratz dear.. ku bole bg coklat.. nak? ehehe

Yunus Badawi said...

Salam kenal.
so you lah anak tauke fradoo yg jard selalu citer tu.

hari tu saya carik pekerja tapi dah dapat dah - 2 org. Gaji taklah besar sgt tapi elok utk pengalaman bagi yg rajin nak belajar.

puteri said...

ala..nape xnk teddy bear nie sis..
put byk teddy jeh,,hehe,,
neway congratz sis..
bley kawin cepat2..hee

~ miss femme fabulosity ~ said...

Congrats Erina! :)

zonaku said...

congrats dear.. x sabar nk ke konvo nanti....

Mannheim Schah said...

hai,

tumpang lalu bleh ke.....
ptit skang keje katner? apa email dia......

- geng ptit kat kym & unimas....

sweethOneY said...

ekkk? tanak tedy bear?? owg dpt tedy bear besar gilaaa time convo.. suka lompat2 ;D hihi

congrats ena dah nak konvo!!!!

fiD said...

tadi pagi dah sampaikan salam kat madam liew, tapi dia dah luper akak la.. ohohohoh

fiD said...

tahniah la es0k yerk! slamat menempuhi alam pekerjaan..

paiseh said...

majlis konvokasi sangat bosan. percaya lah!!!!

aidil62nd said...

adus .. bleh plak 2 macam tuh .. ish ish

moment said...

congrats!
sila upload pic byk2 nnt ye.. =)

Erina Asmawani said...

Jard:
Thanx sis~ Mauuuu choc! Nak! ;)

Yb:
Salam kenal. Glad to know u sir. Kalau ada vacancy lagi..inform k..tak kesah,pengalaman yg penting

Put:
Thanx adik comey,
akak xmau teddy lah, dah banyak..
ley bukak kandang..huhu

Ell:
Thanx dear ;)

Izza:
Thanx yunk. Ena banyak dah teddy..tu pasal tak mau, nak lain skit..hehe

Fid:
Thanx fid. Alohhh..dia dah lupa kat akak ke? Hhuhu..sampai hati Mdm Liew :/

Paiseh:
Ye..sgt bosan bagi yg menunggu..

Aidil:
yess..mestilah boleh..neway, it just a dream bro..

Wafa:
thanx~ Harussss..takut org pengsan pulak sebab gambar byk sgt nanti..hehe









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015