Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Saturday, October 10, 2009

Sindrom menggelabah labah~

Semalam tengah kupas2 oren, tetiba terkejut..jari tengah rasa pedih teramat. Rupanya dah terbelah kena pisau..serius tak perasan. Basuh2 darah, tampal plaster pastu sambung balik kupas oren.

Customer datang, nak bayar tuk Abc 4 dan air laici 1. Mulut ringan dan dengan confidentnya aku jawab RM6.50. Customer tak percaya. Tanya betul ke tak harga ni? Aku dengan selambanya cakap dengan penuh confidentnya sekali lagi, ye..RM6.50. Sekali kena tegur dengan pekerja aku. Sepatutnya RM11.50 lah. Ish..ish..ish..

Serius, 2 hari ni otak aku asyik melayang je. Hati dup dap dup dap.Nervous tahap maksimum.Tapi kekadang rasa happy pun ada. Ntah, perasaan bercampur2. Ni semua sebab..




Esok nak jumpa bakal (InsyaAllah) mak mertua buat kali pertama!!
Doakan semuanya berjalan lancar dan baik2 saje ok (^_^)




5 comments:

HEMY said...

waa...jgn lupa salam terus..jgn smpi mak dia yg gi kat ko...haaa..tu mmg crucial gile..ko fail tu..abeh la markah ko

ari tu ko bg diskaun kitorg lyn abc ke???salah kira ke??hehhee

*~ aRaBeLLa ~* said...

heh sama la jari aku semalam pon terhiris kena pisau..adeeh..
btw cool bebeh....jangan lupe bawak buah tangan okeh..=)

d_ said...

br besembang psl ni amer 4ari lps kowt..uhu.maju amerpojy!gud2.gudluck akak =)

Erina Asmawani said...

hemy:
aku ikot tip ko. Thanx ;)

weh, haritu aku x slh kiralah, mmg bg dikaun 100% uk firstimer..tihihi

Arabella:
wah, ko pk ape plak sampai terhiris pisau? mesti ingat bf ni kan? ;p

thanx babe, aku buat kek tuk buah tangan ;)

Dyana:
thanx. Akhirnya jadi kenyataan ;)

sweethOneY said...

dah selamat dah pun :) dah tak melayang2 lagi kan skrg.. hehe









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015