Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Friday, December 19, 2008

Faris akan menjadi 1

~ Faris & Pinky Pillar nya~

Alhamdullialh. Hari ni Faris kuar dari SMC. Dia dah sihat. Walaupun ada batuk2 skit tapi dia dah aktif balik. Semakin aktif cam abg Ammar. Dah pandai menari makyong juga buat head banging setiap kali dengar lagu 2x5 dari ahli fiqir. Dah ada gigi 4 batang. Kalau panas, pipi selalu merah2 mcm pakai blusher. Eyy..Comey gila budak ni!! Lagi 10 hari lagi dia akan menjadi 1. Hee..



Malam tadi abg aku belanja KFC. Yay!! Makan2..aku suka makan. Makan sepuas2 nya sebelum masuk 2009. Pastu aku akan diet habis2an. Dalam masa 6 bulan, aku nak berat 50 kg. Tak caya? Tengok lah nanti. Ngehehe..


4 comments:

paiseh said...

ye..saye tak caye, tolong buktikan ye? hahahahhaaa..!!

Erina Asmawani said...

ye..saya akan buktikan! Hasilnya 6 bulan stengah dari sekarang..tungguuuu..haha

Yah de keai!!! said...

ahahahhaha..
iye iye..
aku percaye..
lol

Erina Asmawani said...

agagaga..ko tgkla nanti yah..ko pasti terkasima..kate nak g swimming? swimming mende ye weh? haha









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015