Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Sunday, December 21, 2008

Gambar masa kecik2 #01

Semalam tolong mama kemas stor, tetiba terjumpa banyak album2 lama (Hmm..album2 lama simpan dalam stor? huhu). Aku pun bukak la 1 album ni. Belek2. Gamba adik lelaki aku masa kecik2. Comel. Yee..dia mmg comel masa kecik. Macam anak cina. Kulit putih. Sekali aku nampak 1 gamba ni. Aku terus ketawa terkekek2. Kelaka sgt. Dah lama gila aku tak tgk gamba ni. Dulu masa kecik2 gamba ni selalu kena jadik bahan adik beradik.

~Aku & Adik lelaki aku~

Yee..itu ialah aku. Ahahaha. Sumpah kelaka. Masa ni aku 3 tahun lebih, adik aku tu setahun lebih kot. Aku ngan comotnya, ngan hitamnya, ngan rambut pendeknya, dah macam budak laki. Adik aku yang putih tu, kena ikat jambul cenggitu, terus nampak cam budak pompuan. Mama aku cakap, aku masa kecik mmg suka pakai bedak2 byk sebab nak kasik sama putih macam adik aku. Lol. Padahal muka je putih kot. Tangan still hitam. Haha. Budak kecik, suka buat benda kelaka2 asalkan diri sendiri puas hati. Suka tgk gambar lama2 ni. Kenangan...

Kami yang sekarang
Adik aku dah no longer putih. Barulah sama warna kulit kami (Eh..tak2 aku cerah sikit dari dia sekarang..Dalam gambar ni je kami sama2 gelap..haha). Barulah nampak cam adik beradik sejati.Haha..takpe, wlaupun kami tak berapa nak cerah, tapi kami sweeeeet tau. Itu yang penting. Lalala..


2 comments:

paiseh said...

ekekeke.. senyum tu menten dari kecik cenggitu rupanya..
hahahahahaa...!!

Erina Asmawani said...

Ha'ahla..baru perasan..agaga..senyuman manis kan? lol..hahaha









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015