Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Sunday, January 11, 2009

10 gaya sambil menunggu makanan

Lokasi : Laksa Shack, Mid Valley.
Tarikh: 10/1/09
Masa : Lebih kurang kul 4 ptg.
Tujuan: Nak makan la, sebab dah lapar tahap unta! Masa kat Youth tadi tak lapar plak.Ngee..


~Gaya pertama: Freestyle babeh~


~ Gaya ke 2 : Ala2 merajuk. Huh! ai benci u!~


~Gaya ke 3: Menjeling makanan orang sebelah. Macam sedap je~


~Gaya ke 4: Ala2 lelaki macho kasanova~


~Gaya ke 5: Pengecilan lubang hidung~


~Gaya ke 6: Tutup hidung,tak tahan bau kentut minah arab ni~


~Gaya ke 7: Menjeling kasut orang sebelah~


~Gaya ke 8: Ala2 rerama hinggap di hidung~


~Gaya ke 9: Menghirup air yg sedap. Aaaahhh~


~Gaya ke 10: Muka terkejut beruk mak yeh~
Hohoho..

Ok. Makanan dah sampai.Jemput makan semua. Aum!


6 comments:

paiseh said...

unta pun tadak bosan sampai mcm ni laa.. hahahahaha..!!

Erina Asmawani said...

Agagaggaa..unta pun boleh pengsan agaknye tgk kitorang..lol

J u l i a 。.゜✿ said...

kah kah kah... main main kat laksa shack yea ? =D nakal ni bebudak ni.

Erina Asmawani said...

Ahaha..lambat sgt laksanya tu sampai ju..
tu pasal kene wat aktiviti tuk menghilangkan boring n lapar buat seketika..

Wee..hepy sgt sbb ju tgglkan jejak =)

Yah de keai!!! said...

tak tak..kami jd cmni bukan sbb tggu lamer sgt..kami mmg cmni..eh tak..ena mmg cmni..blr dgn die, jd giler sekejap, sbb otak die mmg ade senget sikit..ahahah..

Erina Asmawani said...

aku menjadi gila apabila bertemu dengan Yah je. Sesungguhnya otak die lagi senget dari otak aku..wihihihi..









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015