Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

Your Friendly Coway Agent

Your Friendly Coway Agent

Saturday, January 03, 2009

Tahun baru, Header baru

Header blog ni dah tukar. Lalala..No more longer "cerita kasut putih" ngan gambar kasut putih segala. Sekarang "Cerita Erina" ngan gambar separuh muka aku. Motif bubuh kumbang seekor tu ialah kerana aku setia dan sayang pada seekor "kumbang" aje. Ahaha. (Kreatif kan aku? Lol..). Semoga blog ni sentiasa aman dan ceria di masa akan datang. Ok, aku nak kena kemas bilik ni. Tata...


*Updated on 9 pm
Agaga..header blog bertukar lagi. Kali ni de bubuh matahari, bunga senyum dan bunga garang serta rama2 yang berwarna warni. Motif bubuh matahari tu agar aku sentiasa terang ngan cahayanya. Bunga senyum ngan bunga garang tu ibarat perasaan aku tuk diluahkan dalam blog ni. Yang rama2 warna warni tu menggambarkan keceriaan seperti aku yang ceria. Haha..Apa2 jelah. Selamat Maju Jaya =)


2 comments:

paiseh said...

wah.. gua dah agak dengki dgn lu punye banner tuh. futuristik..!!

Erina Asmawani said...

Disebabkan lu dah agak dengki, wa update lagi baru punye banner bagi lu dengki lagi..haha









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015