Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Monday, January 19, 2009

Kami tak boleh berjumpa..

Kalau jumpa, masing2 akan hilang kawalan diri dan menjadi tak berapa nak betol tuk seketika. Haih..


~Siapa lagi macho? Hakhakhakhak~

Yah, muka ko sgt macho ok ade misai. Lol. Malam sabtu haritu kami gigih ke IKEA untuk satu tujuan murni. Apakah tujuan itu? Jeng..jeng..jeng..


MEATBALLS & SLICE OF CAKE

Ye..kami pergi memakan ini. So nyummy nyummy. Huu..sgt diet kan kami. Pastu lepak2 kat situ sampai kul 11 mlm, semua org dah balik. Tinggal kami berdua je. Dan apabila tinggal berdua je, tanduk setan mula tumbuh, ditambah pulak ngan perot masing2 tgh kenyang gile. Maka, terjadilah kejadian di bawah ini. Hohoho..



Ini terjadi apabila nafsu tuk bergambar meningkat








Oh, ok2..dua gambar je cukup. Tak boleh taruk banyak2. Nanti ada org pengsan. Haha. Masa ni kami buat mcm kafe IKEA tu kami yang punya, bergmbar sambil tidak menghiraukan pekerja2 yg tengah sibuk membersihkan kafe. Tiba2, datang seorg lelaki (pekerja kat situ), meng"offer"kan diri tuk tolong tgkapkan gambar kami. Memula kami tolak, "Terima kasihla bang". Tapi abg tu nak tolong jugak. Aku pun kesian tgk abg tu, bagi jelah hp aku kat dia mintak tolong dia tgkapkan. Pastu kami pun buatla pose yg menarik sambil tersengih girang. Tiba2 lagi..hp aku terus habis bateri. Hahaha..abg tu tak smpat nk tekan pun. Kami pun pasrah dan terus balik. Ada bagusnye jugaklah hp tu abis bateri, kalau tak smpai IKEA tu dah tutup baru balik kot. Hee..


2 comments:

Yah de keai said...

macho pun macho la...
may the topic we've discussed that nite be the last discussion discussed btwn the two of us. tutup cerita2 merepek tu! -amin-

Erina Asmawani said...

Aminn..
aku setuju sgt2! Moga itu adalah yg terakhir, tak perlu lagi nak discussed benda2 bodoh tu lagi. Haih..Let bygones be bygones.Yang penting kita happy ngan life kita sekarang. tol tak? *Sayangg ko* =)









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015