Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Monday, March 14, 2011

2 benda merah yang ditunggu ;)



Bunga tisu~




Red velvet cuppies~

(^_^)

12 comments:

Dayang_Amy said...

hihihi ena..amy pn skang tgh diy bunga tisu ni.tp untuk hiasan hantaran. seronok owh buat bunga tisu ni. boleh ketagih. hohoho

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

harusss laaa nk cookies dri ririn!!!

sweethOneY said...

aikk.. ilang entry adab mlm pengantin ke. hehe :P

bunga tisu tu utk apa ek yangg

Siti Humairah said...

yeay,,!!nant bole dpt bunga tisu tu kan,,kan kan,,

Masy said...

akak nak red velvet tu plissssssss T_______T

Erina Asmawani said...

Amy:
wahh..amy reti buat bunga tisu? Hebat!! orang yg ade kesabaran tinggi & sopan santun je ley wat bunga ni..susah..huhu..mesti cantik amy wat kan.Ena wat as bunga pahar ;)

Pojie:
Adaa pojie. Dun worry ;)

Erina Asmawani said...

Izza:
semalam edit jap sbb dah buh gambar cicak..haha

bunga tisu tu as bunga pahar @ bunga renjis nanti yunk :)

Umie:
op koz u can ;)

Kak Masy:
Nanti kita bg akak k ;) (utang cekelat tuk akak pun lom langsai lagi kan..hehe)

sweethOneY said...

oo. semlm iza dh google benda alah tu. comel sangat dan senang nk diy :D

sweethOneY said...

thanx ena sbb bg idea ni. sbb sebelum ni penin gak mikir bunga dip @ bunga pahar mahallll.. :P

Siti Humairah said...

yeay,,best2,,blm dpt dh suka,,klu dpt lg suka,,sbb bunga tu comel,,

Erina Asmawani said...

Izza:
comel gak kan nak bubuh as bunga hantaran ;) Buatlah yunk..ena x smpat nak buat..huhu..came2 ;)

Umie:
nanti amik cepat2 kat pelamin tau..hehe..tak pun ko tepung tawar aku nanti ok ;)

Tuan Auz said...

cedapppppp la!









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015