Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Saturday, March 26, 2011

Transformasi ;)



Ini baju nikah saya masa buat hantaran tunang dulu.
 Beli baju dah siap je ;)



Ini selepas baju nikah ditambah manik ;)
Saya senyum sampai ke telinga setiap kali tengok baju ni ~



Ini jam bilik saya dulu. Masa bilik anak dara.




Ini jam bilik saya sekarang. Bilik pengantin ;D
Cantik kan? Beli dekat Romantika dengan harga RM59 sahaja ;)


Sekian sahaja transformasi pada minggu ini ;)

Dah terasa dah debaran bakal pengantin baru..


7 comments:

sweethOneY said...

cantiknyaaaaa jam ngan baju!! tak sabar nk tengok pelamin ena pulak! x sabar ni tgu minggu depan :D

yunk, klo dh pegi buat laser keti tu nnt update taw. hihihi. igt nk buat rini tp fully booked pulak..

ayuorked said...

lawanye baju... sgt untung n jam ke tu?? lawa sgt :)

HEMY said...

lawa la jam tu..unik...

zonaku said...

cantik jam tu!

Siti Humairah said...

baju kamoo sgt cantik la ena,,

jam itu pon cantik,,:)

Masy said...

jam sangat cantek!!! SAYE HEARTTTT SGTTTTT

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

kelasss menjahit..nk tgk laa bilik ko t ririn...hehehe...eh tp knduri kat dewan kn...xbole laaa...hehehe









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015