Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

LOVE COWAY


Wednesday, February 09, 2011

Wordless Wednesday ;p








13 comments:

sweethOneY said...

teringin gak nak pakai benda alah ni :D

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

ade tu kan..pkai lg lme kuar segala lendir ok...jijik plk nengok nye..

Linda Musa said...

buang toxic...chaiyok!

CaDLyNN said...

bagusla ena ni..menjaga kesihatan :)

zonaku said...

bagus2.. tp ni kira sikit je ni

mak akak pakai dulu, penuh whole surface. n dia pakai dr malam sampai pagi la.. deep sleep katanya bila pakai

Erina Asmawani said...

izza:
pakai la yunk..nanti diri terasa bersih..n x sakit kaki dah (kalo ade sakit kaki lah) ;p

pojie:
tu mesti masa mula2 pakai..kalo memula pakai mmg banyak pojie, dah 5-6 hari pakai baru kurang sikit hitamnya..

pRincESs_N said...

br ckp kt Za aritu nk bli ni...hihihi

MIZZ SUE said...

ASSALAMUALAIKUM

HAI..SAYA MIZZ SUE,
NAK MINTA ALAMAT RAKAN BLOGGER YANG PALING SAYA SAYANG BOLEHKAN?

SAYA NAK MENJEMPUT NI.

PLZ,HANTAR DI
sue_546@yahoo.com

SERTAKAN,

NAMA:
ALAMAT SURAT MENYURAT:
ALAMAT BLOG:
NAMA ANDA DI BLOG:


I LOVE U KORANG!!!

Erina Asmawani said...

Linda:
yeahh..hari2 "main" ngan chemicals..so kena buang sume toxic2 dalam badan ni..huhu

Lynn:
cegah sebelum parah ;p

Erina Asmawani said...

kak zona:
kitemasa memula pakai dulu pun sangat penuh hitamnya..huhu..cam x caye je, dah banyak kali pakai dah tggal sikit dah..saya pun pakai masa nak tdo malam, bangun pagi baru cabut

N:
pakai yunk.ena beli ni masa ade promotion kat watson dulu, rm26 dapat 2 pasang

Erina Asmawani said...

cik zue:
masheh dear sebab invite ena..nanti ena emailkan k ;)

Redbloodsnow said...

haaa yg tok bok terbukti keORIan nya nk ow. mek ingin nk k kinohimitsu tok. tp mahal glk :(

~ miss femme fabulosity ~ said...

Nape tak beli yang ramai org jual tue? From Japan jugak.. Foot patch tue.. Hehehe.. I pon pakai jugak.. Best! I think the one yg from Japan (org kite beli bundle2 and re-pack) much more cheaper compared to kinohimitsu sbb yg nie dah terkenal bcoz of its brand :)

After all, its the same thing.









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015