Erina Asmawani

My photo
La Tahzan. Allah ada. Dia maha mengetahui, maha pengasih lagi maha penyayang :)

Your Friendly Coway Agent

Your Friendly Coway Agent

Monday, February 28, 2011

Just 32 days to go :)

Esok dah masuk bulan 3. Terasa sangat2 sekejap masa berlalu. Macam pejam celik pejam celik je. Lagi 32 hari saya akan bertukar status. Perasaan saya? Mestilah happy ;) tapi perasaan nervous lagi lebih daripada perasaan happy sebenarnya. Bulan 3 nanti, entry saya akan lebih kepada persiapan saya menuju hari bahagia saya. Kiranya my B2B month la, all about my preparation for my BIG day. Semua akan saya share kan dalam blog kesayangan ni, untuk share dengan anda semua dan juga untuk simpanan kenangan terindah saya untuk masa depan kelak ;) 

Bulan 3 pulak saya memang super busy, dengan kursus selama seminggu dekat Port Dickson nanti, dengan internal training lagi.Huhu.Harap2 saya dapat buat semua persiapan saya dengan tenang. Taknak kena syndrom bridezilla,bakal pengantin yang depress. Oh tidak! Mintak dijauhkan. Sekarang ni persiapan cuma nak fokus dekat wedding favors, nak touch up sikit2 lagi bilik tido, barang2 hantaran & fitting baju. Oh ye, lagi satu kad kahwin. Sekarang tengah operasi melayangkan kad kahwin. Fiuhh~ Semoga segala persiapan berjalan lancar. Aminn ya rabbal alamin~


Saya si penghitung hari..
Gambar kredit adik Keri :)
Eh..eh..jadik pantun dua kerat pulak



P/s:Kawan-kawan..doakan saya ye ;)

9 comments:

Izzatul Azma said...

happynyaaa baca! tak sabar nk dpt kad.. err ke kad dh smpi kt postbox.. kena check ni esok :P

Unknown said...

jeng jeng jeng...

Masy said...

siap ade pantun plk. hahahahhaha

mak nebes uolssss

pRincESs_N said...

weee...x lame daa...

CaDLyNN said...

tak mintak alamat aku pon :(
ke nak suh aku amek kt kedai fradoo..hehehe

Erina Asmawani said...

Izza;
Jom happy sama2.The happy B2Bs...hehe.Eh yunk, lom sampai lagi lah, baru tadi g post.Hehe. Dalam dis week insyaAllah sampai k ;)

Pojie:
Dup dap dup dap

Erina Asmawani said...

Kak Masy:
Terrrr pantun la pulak..haha..mmg nervous kak..dah mula terasa dah ni..huu

N:
kann..debaran kian terasa ;p

Erina Asmawani said...

Lynn:
hololoh..dun worry la babe..ade je untuk ko..special tuk dak2 projek..ingat nak bg by hand je..ko g tak kenduri karim 27/3 nanti?

Stilla Royazrie said...

wah menghitung hari ek...nway tilla doa semoga semuanya berjalan dgn lancar nanti...amin...tak sabar gak ni yunk..hehhe









Copyright to ERINA ASMAWANI
Designed by UMIESUEstudio 2015